کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9287 | مشاهده و دانلود: 746427354 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/10 | اعضاء: 317464 | نظرات: 37936
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🌸سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (علیه السلام) بر شیعیان و پیروان ولایت خجسته باد 🌸
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمرکز مایکروسافت روی برنامه‌ های استریمینگ به جای Keystone

در سال ۲۰۲۱، مایکروسافت به طور مبهمی به توسعه یک کنسول اکس باکس اشاره کرد که بازی‌ ها را به طور انحصاری از سرویس‌ های ابری خود استریم می‌کند. در سال ۲۰۲۲، مایکروسافت این تلاش‌ها را تأیید کرد که نام رمز آن کیستون بود. در همان زمان، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد «از نسخه فعلی دستگاه کیستون فاصله بگیرد».

 

تمرکز مایکروسافت روی برنامه‌ های استریمینگ به جای Keystone

 

در اواخر سال ۲۰۲۲، فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش بازی‌ های مایکروسافت، تصویری از بخشی از دفتر کار خود را در حساب ایکس خود منتشر کرد که ممکن است شامل نگاهی اجمالی به نمونه اولیه دستگاه کیستون باشد. وب‌ سایت Windows Central گزارش می‌دهد که حق ثبت اختراعی که مایکروسافت برای اولین بار در ژوئن ۲۰۲۲ در اداره ثبت اختراع ایالات متحده ثبت کرده بود و در دسامبر ۲۰۲۳ علنی شد، طراحی کامل دستگاه Xbox Keystone را نشان می‌دهد.

تصاویر موجود در این ثبت اختراع، یک طراحی مربع شکل را با لوگوی Xbox در جلو نشان می‌دهند که به‌ عنوان دکمه پاور به همراه یک درگاه USB عمل می‌کند. در پشت آن یک درگاه اترنت، یک درگاه HDMI و یک کانکتور برق وجود دارد. متأسفانه، ثبت اختراع هیچ چیزی در مورد مشخصات سخت افزاری داخلی کیستون، از جمله پردازنده و حافظه یا اینکه چه سیستم عاملی ممکن است روی آن اجرا شود، نشان نداد.

در نهایت، عدم توانایی در ایجاد یک دستگاه استریم بازی که قیمت آن حدود ۹۹ تا ۱۲۹ دلار باشد، باعث سقوط کیستون شد. این به نظر می‌رسد که کیستون بسیار قدرتمند تر از اکثر استیک‌ های استریم و ست تاپ باکس‌ هایی می‌بود که در حال حاضر از سوی گوگل، آمازون، اپل، روکو و دیگران ارائه می‌شود. این مقاله می‌افزاید که در رویداد Xbox Games Showcase این ماه، یکی از اعضای تیم ناشناس Xbox مایکروسافت گفت که این شرکت در ارائه سرویس‌ های Xbox Cloud Gaming روی تلویزیون‌های سامسونگ منتخب به شکل برنامه‌ ها موفقیت‌ هایی کسب کرده است. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که مایکروسافت در حال کار برای افزودن بازی‌ های رایانه شخصی به Xbox Cloud Gaming است. Nvidia GeForce NOW نیز روی برخی از تلویزیون‌ های سامسونگ در دسترس است که دارای کتابخانه بزرگی از عناوین رایانه شخصی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50416 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/07 تعداد مشاهده: 527
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر